Baru napíše

Co je těžší?

  • Přesvědčit blondýnu, aby si přečetla článek o zimních pneumatikách?
  • Nebo přesvědčit bandu deváťáků, aby poslouchali výklad o Karlu IV.?

Jsem učitelka, která píše. Takže umím oboje.

A vím, že to spolu souvisí.

A to co umím, využiju při psaní vašich textů.

Jaké texty píšu

Copywriting není jen psaní článků.

Baru napíše

Blogové články

Nejvíc mých blogových článků najdete na tomto webu. Ale mám za sebou i jiné z různých oblastí.

ZJISTIT VÍC
Copywriterka Barbora

PR články

PR článek má za úkol zaujmout, vysvětlit přednosti a představit produkt či klienta. Stojí na pomezí mezi žurnalistikou a copywritingem.

ZJISTIT VÍC
texty na webu

Texty na webu

Texty na webu, popisky produktů. Popis vašich služeb. To všechno musí někdo napsat. A na tom záleží, zda zákazník nakoupí.

ZJISTIT VÍC
Ebooky

Ebooky

Ebooky jsou skvělou cestou, jak nastartovat vaše podnikání. Dát o sobě vědět a získat si databázi kontaktů. Ale napsat ho není jen tak.

ZJISTIT VÍC

Proč texty od Barbory?

Protože když udržím pozornost deváťáka v pátek šestou hodinu, udržím pozornost vašeho zákazníka svým textem.

Ale to není všechno:

  • Praxe v online tvorbě 4 roky (reference)
  • V oblasti psaní, marketingu a psychologii prodeje se stále vzdělávám (certifikáty)
  • Znám a aktivně používám SEO. (Hubspot certifikát)
  • Vystudovala jsem peďák a učím –  ovládám psychologii. Základní dovednost copywritera.
  • Už pátým rokem učím na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v prvním ročníku stylistickou i formální úpravu psaného textu.
  • Pracuji s Wordpressem – není problém články vkládat rovnou na web (včetně obrázků a grafické úpravy)
  • Vytvořila jsem 4 webové projekty (nejlépe ukazují postupné zlepšení)
  • Jako historička mám na kontě několik publikací .

4 roky praxe v online tvorbě

PhD. titul z pedagogické fakulty (znalost psychologie)

Jsem učitelka. Umím udržet pozornost. Deváťáka i vašeho čtenáře.

Příklady mé práce - reference a podrobnosti

Blogový příspěvek

Napíšu pro vás krátké příspěvky na blog,
Ale můžu nabídnout i další služby:

  • vymyslíme redakční plán
  • navrhnu strategii pro vás obsahový marketing
  • články pro vás napíšu včetně
    • nadpisů a podnadpisů
    • struktury
    • grafické úpravy
    • metatagů, meta-description, alt-popisků u obrázků

Obsáhlejší článek

Příspěvek (post) na blogu a článek nejsou totéž.

  • článek je obsáhlejší
  • vyžaduje vyhledávání informací
  • musí být lépe strukturován
  • vyžaduje pečlivější práci se stylem a tónem řeči
  • je obvykle méně hovorový
  • cílem je obvykle předat informaci (nejen pouze zaujmout)
  • i u článku nabízím služby navíc jako u příspěvku

PR článek - propagace webu

PR článek má představit a zaujmou. Může být třeba úplně krátký a stručný (což je někdy těžší).

PR článek - nevtíravá propagace

Jiné PR články vyžadují pečlivější přípravu, hledání zdrojů. A také jsou méně očividnou propagací. Čtenář si ani nemusí všimnout, že se mu něco nabízí. Nabídka přijde, až když je plně zaujat článkem.

Recenze na zakázku

Máte produkt? Podnik? Službu? Napíšu pro vás recenzi.

Dobrá recenze obsahuje:

  • plusy i mínusy
  • podrobný popis služeb
  • vyzdvihuje přínos
  • vštípí zákazníkovi do paměti jedinečnost produktu či služby

Podrobná recenze

Mohu napsat recenzi vašich produktů tak, aby čtenář četl článek a ani si neuvědomil, že čte recenzi. Článek ho potom zaujme a bude ho sdílet dál. I tak může vypadat obsahový marketing.

Ebooky

Ebook není klasická kniha. Může být krátký. Můžete ho prodávat. Nebo ho můžete nabízet klientům výměnou za email a budovat si tak databázi kontaktů.

  • společně přijdeme na téma
  • vytvořím pro vás strukturu ebooku
  • dohledám si potřebné informace
  • ebook napíšu
  • provedu základní grafické úpravy
  • vytvořím profesionální obálku
  • vytvořím 3D model knihy

(z logických důvodů nemohu poskytnout ebooky veřejně k úplnému prohlédnutí – v případě zájmu mě kontaktujte a domluvíme se)

Popisky produktů

Popisky produktů včetně vhodně zvolené výzvy k akci rozhodují o koupi.

Certifikáty a vzdělání

Hubspot SEO

Hubspot SEO

Kurz základů i pokročilých prvků v SEO.

Více
Seduo sociální sítě

Seduo sociální sítě

Sociální sítě pro začátečníky.

Více

Google analytics

Ano, také s analytickými nástroji umím pracovat. Bez toho se správce webu a tvůrce obsahu dnes neobejde.

Více
Titul

Více si o mém vzdělání....

... si přečtěte v sekci "kdo jsem" zde na webu.

Více

Kolik to stojí?

380 Kč /hodina

Přibližně odhadnu, za jak dlouho text napíšu. Než si plácneme, dostanete ode mně předběžnou kalkulaci.

Proč nefakturujete korektury na normostranu?

Protože:

  • texty různého zaměření vyžadují různý čas přípravy
  • protože korektury a opravy také stojí čas
  • protože instalatéra taky neplatíte podle decimetrů opraveného potrubí.

Kontaktní formulář

Můžete mi buď napsat email na barbora@pochopte-dejiny.cz 

nebo zcela nezávazně vyplnit poptávkový formulář.


S kým jsem spolupracovala